[[oktatas:programozás:játék|< Játék]] ====== A játékfejlesztésről ======= * **Szerző:** Sallai András * Copyright (c) Sallai András, 2020 * [[https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/|CC Attribution-Share Alike 4.0 International]] * Web: https://szit.hu ===== Nyelvek ===== Használható nyelvek: * Java * C# * C++ * Python * Stb. ===== Játékmotor ===== * Unity Pro * https://store.unity.com/products/unity-pro * Unigine * https://unigine.com/ * CRYENGINE * https://www.cryengine.com/ * Shiva Engine * https://shiva-engine.com/ * Unreal Engine * https://www.unrealengine.com/ * Source * https://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Technology ===== Alrendszerek ===== A játékmotorok alrendszerei: * mag alrendszer * megjelenítő (OpenGL, Direct3D) * Hang és zene * MI * hálózati alrendszer * inputkezelő * szkript * fizikai alrendszer Általában egy játékmotor alrendszere cserélhető egy másik játékmotor alrendszerére.