A wx.Bitmap osztályban színes vagy egyszínű platformfüggő bitmap ágyazható. A kép elkészíthető vagy fájlból beolvasható.
A dinamikusan létrehozott vagy fájlból betöltött bitképek kiválaszthatók memóriaeszköz környezetből is a wx.MemoryDC-vel. Ezzel lehetővé válik a bitkép másolása ablakba vagy memóriaeszköz környezetbe (a wx.DC.Blit() metódussal) vagy rajzolási felületté változhat.
A wxPython platform támogatja az XPM-ek használatát kise bitképekhez és ikonokhoz.
Az alábbiakban felsoroljuk a támogatott formátumokat. A hiányzó formátumokhoz használhatjuk a wx.Image osztályt. A wx.Image objektumok konvertálhatók wx.Bitmap objektumba.
A képek betöltésének hatékony módja a wx.Image használta, kivéve XPM vagy natív Windows erőforrás használata esetén.
Windows alatt a wx.Bitmap a következő formátumokat töltheti be:
wxGTK használatával, a wx.Bitmap a következőket töltheti be:
wxMotif és wxX11 alatt, a wx.Bitmap a következőket töltheti be:
Windows alatt, a wx.Icon a következő formátumokat töltheti be:
wxGTK használatával, a wx.Icon a következőket töltheti be:
Windows alatt, a wx.Cursor a következő formátumokat töltheti be:
wxGTK használatával, a wx.Cursor a következőket töltheti be: