A wx.Bitmap osztályban színes vagy egyszínű platformfüggő bitmap ágyazható, alfa-csatornával.
Ha szükséged van a bitkép adatokhoz közvetlenül hozzáférni a rá való rajzolás helyett, akkor a wx.MemoryDC helyett használd a PixelData osztályt (vagy a NativePixelData RGB bitképekhez, vagy az AlphaPixelData további alfa-csatornával rendelkező bitképekhez).
Vegye figyelembe, hogy néhány wx.Bitmap függvény paraméterként típust vár, amely a wx.BitmapType felsorolt érték egyik értéke. A helyes érték választása a használt platformtól, ahol a program fut, és a wxWdigets konfigurációtól függ. Beállítások:
Továbbá, a wx.Bitmap betölthet és menthez mindn wx.Image formátumban. Ehhez be kell tölteni a wx.InitAllImageHandler és wx.Image.AddHandler-t. Néhány wxWidgets port esetén automatikusan betöltődik BitmapHandler.
A legnagyobb különbség a wx.Image és a wx.Bitmap között, hogy a wx.Image csak egy RGB bájt tároló, amely opcionálisan alfa-csatorna adatait is tárolhatja.
def meretez_bitkep(bitkep, szeles, magas): kep = wx.ImageFromBitmap(bitkep) uj_kep = image.Scale(szeles, magas, wx.IMAGE_QUALITY_HIGH) uj_bitkep = wx.BitmapFromImage(uj_kep) return uj_bitkep